9-12 mai 2019 | MEDICALOPOLIS – MALL-UL DE SANATATE
Meet your next patients!

Ora: TBD

Baneasa Shopping City


Stimati parteneri,

Ne face o deosebita placere sa va invitam sa participati in calitate de PARTENER/EXPOZANT la cel mai important eveniment Business to Consumer de servicii medicale private din Romania, care se va desfasura in perioada 9-12 Mai 2019, la Baneasa Shopping City.

30 000 de vizitatori si aproape 100 de firme, clinici si spitale private sunt asteptate la eveniment.

MEDICALOPOLIS–MALL-UL DE SANATATE are ca obiectiv promovarea principalelor investitii de top in tehnologia si infrastructura medicala precum si a ofertei de servicii medicale a furnizorilor privati din domeniul sanatatii din Romania, pentru cei peste 30 000 de vizitatori ai expozitiei dar si pentru publicul larg care va beneficia de campania de promovare desfasurata cu acest prilej.


Sanatatea nu are pret


In cadrul acestui eveniment, ne propunem sa prezentam solutiile medicale  pe care le ofera astazi sistemul privat de servicii de sanatate: oferta clinicilor private de servicii de ingrijire, noi tehnologii performante in investigații si tratament, cele mai cautate programe de asistenta medicala ambulatorie, spitaliceasca, ingrijiri la domiciliu si transport medicalizat pe grupe de varsta, centrele in voga de preventie, nutritie, estetica sau consiliere medicala (ex. navigatori de pacienti).

De asemenea, vom organiza seminarii de sanatate si demonstratii practice si vom populariza aplicatii si gadgeturi medicale inovatoare, oportunitatile legate de turismul medical, educatia medicala, precum si programele de finantare pentru asistenta medicala privata.

Va invitam sa fiti alaturi de noi in cadrul celui mai important eveniment dedicat serviciilor medicale de top din Romania pentru a face impreuna Romania sanatoasa!


Context actual


  • Romania are printre cele mai inalte rate de mortalitate si morbiditate din regiune
  • Sistemul medical romanesc este cel mai slab din UE, conform Indexului European al Consumatorului de Sanatate
  • In ultimii 20 de ani, investitiile majore din sectorul de sanatate in Romania au fost realizate de investitori privati
  • In 2018 piata serviciilor medicale private se cifra la 11 mld. de lei, cu 20% mai mult fata de cea din 2017, de 9,7 mld lei
  • Aceste date arata ca romanii opteaza intr-un procent important pentru servicii medicale private unde spera sa gaseasca prompt leac pentru boala lor, sa gaseasca expertiza, tehnologie de varf si competenta profesionala
  • Bucuresti-ul ramane ,,centrul de primiri-urgente medicale" al Romaniei avand cea mai mare infrastructura medicala publica si privata
  • Pacientii romani afirma, insa, ca nu sunt la curent cu toate posibilitatile de diagnostic si tratament oferite de sistemul privat, nu au surse de consiliere si informare adecvate, nu cunosc programele de finantare si multi opteaza pentru servicii medicale costisitoare acordate in afara tarii.

 


De ce  MALL-UL DE SANATATE?


  • Pentru ca romanii din mediul urban iubesc mall-ul, petrec saptamanal mai mult de trei ore in centrele comerciale unde isi fac cumparaturile, se relaxeaza, se informeaza, si mai nou, merg in cabinete medicale si in centrele de infrumusetare.
  • Intre 50 000 si 70 000 de persoane frecventeaza zilnic Baneasa Shopping City, constituind un public tinta educat, cu venituri peste medie, cu varsta cuprinsa intre 18-60 de ani, consumatori de servicii si produse medicale, persoane preocupate de imbunatatirea starii de sanatate si a stilului de viata.
  • De aceea, ne propunem sa aducem informatia despre diversitatea serviciilor de sanatate oferite de partenerii nostri cat mai aproape de romani, intr-un mediu care le este familiar si unde isi pot gasi solutii pentru sanatatea lor.
  • Veti fi parte a unui eveniment de anvergura si va veti putea promova direct prin stand personalizat, prin intermediul seminariilor, parteneriatelor sau materialelor si vouchere-lor oferite vizitatorilor, dar si prin campania media asociata acestui eveniment.

Evenimentul va reuni zeci de expozanti, aproximativ 30 000 de vizitatori in cele 4 zile de expozitie si se va desfasura pe o suprafata de peste 3000 mp, pe doua directii:

  • expozitie de servicii, produse si tehnici medicale
  • seminarii pe teme medicale, prezentari si lansari de produse

„Rosu inseamna viata”

In cadrul evenimentului vom dezvolta cel mai amplu proiect de donare de sange organizat in ultimii ani in Romania, sub denumirea „Rosu inseamna viata”, proiect prin care ne propunem sa invitam toate companiile din Romania care au in logo culoarea rosu, sa devina parteneri si sa se implice activ in campanie prin: comunicarea campaniei in retelele de activitate, informarea angajatilor cu privire la importanta donarii, sustinerea campaniei prin exemplul personal si oferirea de premii la tombola dedicata donatorilor.

Gasiti atasat conditiile de participare, deosebit de avantajoase si pachetele de parteneriat.[download]

Asteptam cu mult interes raspunsul Dumneavoastra si pentru orice informatii va stam cu placere la dispozitie pentru ca vizibilitatea dumneavoastra in cadrul evenimentului sa fie maxima.